tjaa tjjaaa bloggeenn!!

hihi det var ett tag sen. IGEN! fan vad jag suger på det här.. men jag pallar seriöst inte! MEN jag gör det här för dig märta. den framtida du! idag är det emmas fest/middag/grej.. hihi! det ska bli kul!
JUST NU sitter jag på franskan med emma, elsa och anna.. vi lyssnar på pour in flirt av michrl Delpech! riktigt party nummer! franskan är så jäkla rolig. ULLA FOR LIFE <3 *host host*.
bajs bajs jag har inget att skriva.. jag skriver ner det första jag tänker på.. höhö.. det går inte så bra för mig! aja..
det går väll helt okej i skolan just! inte så mycket kvar och snart är det sommar lov, vilket är SJUKT skönt! sommarlov FTWWWW!!!!!!!! planerat än så länge är: london 2/3 veckor och frankrike, TAGGISH! och så kommer jag leka i sandlådan med mina kompisar såklart! det man ser fram emot mest ju ;)
det känns som jag ALLTTTIIDD blir sjuk när nåt kul händer! idag mår jag lite bajs.. så är det emmas middag (Y) LML
JUSTEEE! johnossi för 2 veckor sen! så jäkllaaa underbart! lite memories for life!
men blogäänn nu ere dags å säga, tjarrååå!!
ses någon gång i framtiden (vågar inte lova nåt eftersom när jag säga att jag ska blogg.. gör jag det inte)
hihi puss <3
lite pictures: 
världens fulaste bild på mig... men tar med ändå! memories <3

KOMMENTARER <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0