tell me a lie.

seriöst.. jag orkar inte längre!!
jag mår så jävla piss. jävla. cp. mongo. kärring. snigel. snopp DÅLIGT!!!
det känns som någon har tagit en stor jävla tegelsten och dunkat den i huvet på mig. JÄVLA FEBER SÄGER JAG BARA! orkar inte!
p.g.a min jävla feber och hosta, fick/kunde jag inte gå på jacobs överasknings fest igår :( tråkigt!
och inte göra nåt med celine eller hanna idag!
jaja, det är väll livet! får väll stå ut med skiten!
känns som jag klagar om det till alla.. nerå. nu ska det bli ändring på det! positiva febermärta HERE I AM! ska inte tycka synd om mig.. ska tänka på alla stackare i japan :(
ett ord. elakt ord. HATORDET: feber
hoppas alla andra i världen mår bättre :)

KOMMENTARER <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0