once again the sun is rising, i better keep on walking

shit vad länge sedan dt va jag bloggade
:P
mycket har hänt de senaste månaderna om man säger så..
nationellaproven har ju dragit igång. nästa vecka (tisdag.. tror jag) har vi engelska, dt blir nog ingen problem för mig
är mer orolig för matten och NOn
men shit jag måste börja skriva mer.. för jag saknar bloggen lite :P
måste även säga att jag blev jävligt besviken igår
SALEM AL FAKIR SKULLE HA GÅTT VIDAREEE!! (eller eric saade.. typ världens snyggaste människa) :(
är typ fortfarande deprimerad  ;)
SALEM AL FAKIR ÄR EN JÄVLA GENI!! lyssna på hans låter. underbara!




underbar fedag/lördag dag tjejer




KOMMENTARER <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0