LONDON = HEMMA <3

NU ÄR JAG I LONDON! och jag är överlycklig! jag har saknat london så mycket   jag njuter av varenda sekund! igår var jag och mammsen på selfridges. vi åt mat, shoppade lite (converse, kläder, mat ;) ) när jag och mamma va på m&s (marks and spencers) så märkte jag pris skillnaden.  det kostade 30 pund (300 kr) för två skit stora kassar proppfulla med mat men i sverige hade det kostat typ. 800 kr  helt sjukt! allt är så mycket billigare här!
haha måste även berätta om världens MOST EMBARESSING THING EVER!
igår så satt jag + mamma oh snackade lite på bussen och höll på att missa vår stopp, så mamma slängde sig över ´stopp knappen´ och jag med 5 skita tunga påsar skulle av medan busschaffisen körde som en jävla galning + vi va på övervåningen. allt detta innebar ett stort F.A.I.L. jag ramlande över en stackars tjej med alla mina selfridges påsar och bara kände hur alla stirrade på mig -.- inte roligt! blää just my luck lixom :P
idag ska jag och mammsen på kings rd. mamma ska kolla på möbler hmm.. inte roligt, men jag är en snäll dotter och står ut :)
anyhoos got to go now!
cheerio!
xoxoxo

KOMMENTARER <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0