boring day.. not much to say n btw the washing machine is broken wayhayyy

gaah! this day didnt turn out much like i had planned -.- i am sitter here by the kitchen table, eating percy pigs while my poor mother is trying to fix the washinmashine! :( i have tried to help her, but i wasnt much help. fan vilken misslyckad dag asså. vi gick på kings rd idag och tänke kolla i affärer, kanske äta lunch på pret men nej nej, alla affärer va stängda. inte en ända liten bajs affär var öppen x/ snacka om fejl. aja nu har jag och mammsen ätit en skit god middag: ceacer sallad och nu ska vi äta efterrätt :D gotti gotti! blää hoppas morgon dagen blir roligare. ska träffa nadine och tara! vi ska äta på snogg (tror jag) och ha det skitaaa mysigt! CANT WAIT!
havnt taken any pictures so these ´inlägg´ are pretty boring! am prob. going to take loads of pictures tomorrow! :D
oxooxo
<3

KOMMENTARER <3
Postat av: Emma

Ha det så jättebraaa i London älskling

om du är en sann vän, så köper du massa åt mig och jag är ej skyldig dig, men det är ju ditt val...

PUSS! ;)

2010-04-05 @ 23:07:26
URL: http://hippyfizz.blogg.se/
Postat av: Emma

Tror du jag nöjer mig med det eller? BILLIG säger jag bara.



Ok, seriously

my parents are fine with london, and it seems like urs are fine aswell, so ITS GOING TO BE FLUMM TIMES IN LONDON TOGETHER!

YAYY!

I AM SO EXCITED, THE THOUGHT OF SHOPPING AND SEEING LONDON IS KEEPING ME ALIVE HERE IN SWEDEN!

2010-04-05 @ 23:12:21
URL: http://hippyfizz.blogg.se/
Postat av: Emma

jaaaa! vi bokar när du kommer!

I ask ma mére to call ta mére!

2010-04-05 @ 23:16:02
URL: http://hippyfizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0