TOO STRESSED FOR WORDS

ASSÅ, jag har så sjukt mycket att göra under veckan..
så jag kommer inte ha så mycket tid att blogga! :(
just nu sitter jag och läser no! KEMI!
URGH, hatar kemi. :P
haha jag klagar hela tiden! ska verkligen försöka vara mer positiv!
denna kväll kommer nog bli mysig och bra!
Mamma har köpt ben´n´jerrys som vi ska sitta och smaska på framför tv:n!
UGLY BETTY AND DESPERATE HOUSEWIVES IKVÄLL HURNI!
MY FAVORITE PROGRAMS EVER!

imorn är vi lediga! kommer bli lite skönt med lång sovmorgon.. men det blir nog mycket plugg under dagen!
(9:an SUGER! )

create animated gif

 

puss på er pussgurkor!

 

xoxo




KOMMENTARER <3
Postat av: Johanna

Vilken rolig sak! Tänk att du hitta en animation som såg precis ut som dig!! hihihihihihihi

puss <3

2009-11-04 @ 13:11:53
Postat av: Elsa

haha - jag håller med johanna :P



2009-11-04 @ 13:25:05
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0